Viime kirjoituksesta onkin jo aikaa... paljon on tapahtunut sen jälkeen... Nyt voin ainakin todeta, että olen erittäin onnellinen! Olen löytänyt itseni kahdeksan vuoden jälkeen uudestaan. Elän, olen ja olen MINÄ. Olen saanut rutkasti uusia ystäviä, ihania kokemuksia ja paljon paljon lisää itsevarmuutta. Pelottavaa minunlaiselleni fitnessmursulle, joka on aina itseään jollain asteella vihannut.. Lupailin kirjoittaa elämästä tähän postaukseen..voihan sitä joskus sitten kuolemapostauksenkin tehdä ku siitäkin joskus ollu puhetta, mutta nyt en halua synkistellä, koska life is good... 

Mun elämässä on tapahtunut viime aikoina paljon. Hienoimpana kokemuksena voin sanoa sen, että olen löytänyt itseni, löytänyt itselleni oman tavan elää tätä elämää, ja ps. minä rakastan tätä! Vihdoin voin tehdä mitä haluan ja miten haluan ja milloin haluan. En enää pakota itseäni liikkumaan monta kertaa viikossa siksi että en lihoisi, vaan liikun koska se tuntuu hyvältä. Ystävät ovat tulleet elämääni takaisin, ja tuntuu että minä elän täysillä nyt. Monta vuotta meni angstaamiseen ja kaikenmaailman höpötykseen, en elänyt elämääni niinkuin sitä kuuluisi elää. Nyt minulla ei ole enää suuria unelmia vaan elän hetkessä ja aivan täysillä joka hetken. Syksyllä on tulossa kaksi aivan mahtavaa matkaa. Lokakuussa menen perheeni kanssa Turkin Alanyaan lämpimään relaamaan täysillä ja marraskuussa menen rakkaan parhaan ystäväni kanssa kaupunkilomalle Berliiniin juhlimaan meidän syntymäpäiviä, kerrankin kunnolla eikä vaan löysästi ja tylsästi. :) En malta odottaa näitä matkoja!

Toinen hieno kokemus oli viime lauantaina väriestejuoksu... Näin kävi lopulta meikäläisen hienolle asulle..

                          11870873_10153455277082707_4507525822940        11062005_10153453576262707_8872147838545

Ihana keli oli juosta (siis kävellä ja tanssia ja riehua) rata läpi! Esteet oli ihan höperöitä ja naurua riitti! :)

Lauantaina myös kävimme väriestejuoksuporukan kanssa yöelämässä, jossa mulle tarjottiin elämäni ensimmäinen juoma (mieheltä siis). Olin kyllä otettu, varsinkin siitä, että se mies ei ollu limainen känniääliö vaan tarjosi juomat, jutteli hetken mukavia ja lähti jatkamaan matkaa, kun ystävänsä tuli hakemaan... Ilman taka-ajatuksia.  :)  Tanssin kyllä taas koko lauantai-sunnuntai välisen yön ihan onessani ja sunnuntaina reippailin 14,5km lenkkeillen ja siivosin ja shoppailin tottakai. :P 

Laitan myös kuvan tämän päiväisestä meikkaustyylin päivityksestä..

Kas näin... Ilman meikkiä ja sitten päivitettynä

    11873787_10153457382782707_2240219116043

Ihana omistaa aivan mahtavia ystäviä, jotka potkii tässä elämässä eteenpäin ja ilahduttaa joka päivä pelkällä olemassaolollaan! :) Tänään myös tuli käytyä shoppailemassa taas.. auts.. kukkaro kiittää... Mutta mä sain leivänpaahtimen vihdoin ja olen maailman onnellisin siitä! :) Ohessa vielä kuva tästä mun uudesta lookista kokonaisuudessaan.. Uusi mekko päällä (joo vanhat kuomat kyllä mulla mekko ajatelkaa...)

            11260551_10153457911597707_1433922601046

 

Haluaisin myös kirjoittaa tähän postaukseen ystävyydestä ja sen syntymisestä. Ystävyys on mielestäni moninainen käsite. Itse olen tänä kesänä löytänyt elämääni monta uutta ihmistä. Jokaisen kanssa on jokin yhteinen kiva juttu, mitä aina tehdään kun nähdään. Yhden uuden ystävän kanssa aina lahnaillaan, värjätään hiuksia ja katellaan leffoja ja aina on aivan mahtavan mukavaa, tämä vosuksi nimitetty ystäväiseni on tullut mulle todella rakkaaksi.. Toisen kanssa me aina melkeen ollaan vippasjalalla menossa yöelämässä ja tanssitaan kuin viimeistä päivää, mutta samalla ollaan kuin sielunsiskot ja hänestä on tullut mulle todella rakas. Yhden kanssa aina me mennään kuin viimeistä päivää pitkin Puijoa lenkkipoluilla ja saa semmosta terapiaa ettei moni oo saanu, aivan älyttömän ihana naikkonen ja rakas hänkin. Itsevarmuuteni on tänä kesänä tehnyt myös sen, että olen uskaltanut olla täysin oma itseni ja tämän vuoksi saanut nämäkin ihmiset elämääni. Minun ei tarvitse enää esittää mitään, vaan voin olla vain minä. Minä riitän koska minä olen hyvä tyyppi.

 

"Löydä itsesi. Ole oma itsesi. Rakastu. Sekoa. Valvo öitä. Hullaannu, Hypi. Riehu. Laula. Kaadu. Nouse ylös. Tanssi. Ihastu. Kipinöi. Sädehdi. Ole onnellinen. Olet kaunis. Olet hyvä. Olet huippu ihana juuri tuollaisena kuin olet. Olet ainulaatuinen. Olet paras SINÄ."