"Mun haavoja mä haluun vaalia, voit koittaa ne parantaa, jos sulla on aikaa."

Sanni - Supernova

 

Perjantaiaamu alkaa tällä biisillä. Ajattelin näin vesisateisena aamuna ennen iltatöihin menoa kirjoitella taas.

Mietin, että ois hauskaa kirjoitella ruoasta ja treenaamisesta, mutta sit mietin kans sitä miten tylsä ruokavalio ja treenikuvio mulla on ja sitä että, ketä kiinnostaa? Silleen oiskin hauska blogipostaus, viikon ruoat, eli noin 21 rahkapurkkia, sokeroimatonta marjakeittoa pari purkkia, pari tölkkiä bonnen mangososetta ja muutama pussi minihiilarileipiä, toki helkkaristi juustoa ja sit se kaks lämmintä ateriaa viikossa..

Ja kaikki herkut päälle, ja niitä on nyt riittänytkin. Eilen töihin oli työkamu tuonut Kinderkakkua, kevyesti siitä meni useampi (4) palaa iltavuoron aikana... Ei elämä... Sit vähän porkkanakakkua ja keksiä ja suklaata ja... Ei iha nyt päästäs mulle tekee mitää fitnessruokavalioo, en kyllä haluaisikaan sellaista.. Noh, mäpä nyt vähän valoitan tätä mun jännittävää elämää teille...

 

Maanantaina kävin ystäväni ja kummityttöni luona kylässä, niin eiköhän siellä ystäväni lykännyt järkyttävän hyvää mustikkapiirakkaa lautaselle mulle ihan jäätävän ison palan ja sitten siihen vielä ihanaa jäätelöä. Ja kaiken kruunasi seura, ystävät tekee syömisestä ja ruoasta nauttimisesta paljon ihanampaa. 

 

IMG_20150828_100943.jpg

 

Siskonkin kanssa käytiin sit vähän tiistaina herkuttelemassa Houkutus-kahvilassa keskustassa... Voi elämän kevät kun ihminen ei osaa olla syömättä herkkuja vaikka kuinka pitäisi.. Ei tee hyvää sielulle tää sokeri...

 

IMG_20150825_141016.jpg

 

Ja sitten, ettei vaan vahingossa pääse laihtumaan mistään kohti milliäkään, niin toinen siskoni päätti väsätä suklaakeksejä.. Ja nehän on ihan todella mahtavia... Ei näin..ei näin...

 

20150825_180708.jpg

 

Treenaamisestakin ois tylsä kirjoitella, sama ohjelma toistuu viikoittain, joka viikko painot nousee ja hiki tulee, jipii? Tai sitten oiskin vaihtelua että kirjottas lenkkeilystä, "tänään kävelin puijolle ja kiersin lenkin ja tulin takas ja tätä lenkkiä yleensä heitän, oho nyt mentiinkin vastakkaiseen suuntaan ja heti meni pää sekasi koska vaihtelu.."... Ystäväni otti eilen sitten treeneistä minusta kauniin treenauskuvan, jonka olen asetellut ja muokannut tähän niin että jokainen voi nähdä miten ihanaa ja hauskaa treenaaminen on. (Ja ei tätä ennen en syönyt fitnesspupuruokaa enkä tän jälkeen ja EN todellakaan ole laittanut yhden ainoaa filtteriä tähän kuvaan). Ainoa asia, millä voin kehua tässä kuvassa on noi mun uudet treenipöksyt (ei ole mitkään sadan euron hienot fitnesspöksyt vaan kansaa järkyttääkseni ne on parilla kympillä ostettu ja ihan sairaan ihanan törkeet!).

 

20150827_214604.jpg

 

No joo, mistähän sitä sitten raapustais, tai siis näpyttelis.. Hei, on mun elämässä tulossa jotain uusia juttuja, niinkuin viimeks kirjottelinkin! Aion maanantaina luultavimmin uskaltautua kuntonyrkkeilyä kokeilemaan ja tiistaina ois tarkoitus mennä VinyasaHotFlow joogaan... Jännään jo nyt sitä kuntonyrkkeilyä, koska en oo hyvä aloittamaan uusia harrastuksia yksin. Mutta olen haaveillut kauan jo sen aloittamisesta, niin nytpä otan itseäni niskasta kiinni ja alan toteuttamaan näitä pieniä haaveitani yksi kerrallaan.

 

Ja ehkä mä nyt lähen töihin tästä näin reippaana, ja annan luovuuden kukan puhjeta sisälläni, jotta ensi kerralla saan teille jotain kivaa luettavaa aikaiseksi...